تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 22:32
کد خبر : 76051

مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال گیلان در بندرکیاشهر برگزار شد

مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال گیلان در بندرکیاشهر برگزار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال قهرمانی استان گیلان گرامیداشت شهدای سلامت با شرکت ۱۵ تیم ، به میزبانی بخش بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد. رییس هیئت والیبال اداره ورزش و جوانان بخش بندرکیاشهر در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره ازمسابقات با حضور ۱۵

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال قهرمانی استان گیلان گرامیداشت شهدای سلامت با شرکت ۱۵ تیم ، به میزبانی بخش بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

رییس هیئت والیبال اداره ورزش و جوانان بخش بندرکیاشهر در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره ازمسابقات با حضور ۱۵ تیم از شهرستان های مختلف استان گیلان ، به مدت دو روز در منطقه پل چوبی شهر ساحلی بندرکیاشهر برگزار شد.

آرمان نوروزی با اشاره به اینکه تیم های حاضر در این مسابقات در ۵ گروه سه تیمی با هم به رقابت پرداختند افزود: پس از برگزاری دیدارهای گروهی و حذفی ، ۴ تیم برتر به دیدارهای فینال و رده بندی راه یافتند.

وی با بیان اینکه در دیدار فینال این مسابقات که با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برای شهدای سلامت همراه بود ، تیم والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال میلاد مسکن ۳ لشت نشاء با نتیجه ۲ بر یک بر پیشگامان انزلی ۲غلبه کرد و به مقام قهرمانی دست یاقت.

به گفته نوروزی در بازی رده بندی نیز تیم پیشگامان انزلی ۱ با کسب برتری ۲ بر یک مقابل تیم میلاد مسکن ۵، مقام سومی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی یاداور شد : تیم های میلاد مسکن ۳ لشت نشاء و پیشگامان انزلی ۲ با کسب مقام های اول و دومی در این مسابقات جواز حضور در مسابقات کشوری را که در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد ، به دست آوردند.

در آیین اختتامیه این مسابقات با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان هیئت والیبال استان گیلان با اهدای جوایزی از تیم های برتر تجلیل شد.

بخش بندرکیاشهر در شرق استان گیلان واقع شده و ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.